pixel

WYSYŁKA

Ekipa Natural Born Runners

FORMY PŁATNOŚCI



  • Szybki przelew internetowy poprzez system IAI lub Przelewy24 (przelew online i karta płatnicza)

Zdecydowanie najwygodniejsza i najszybsza metoda! Cała operacja zajmuje tylko chwilę, nie musisz wpisywać żadnych danych, kopiować numeru konta itp. Elektroniczny system wykona to za Ciebie i przekieruje automatycznie na stronę Twojego banku, a Ty jedynie potwierdzisz wykonanie przelewu (nie obawiaj się, że dane odbiorcy na przelewie należą do jakiejś innej firmy niż Natural Born Runners - pieniądze wpływają najpierw do pośredników płatności, a dopiero później do nas). Po chwili dostajesz potwierdzenie pomyślnie przeprowadzonej transakcji na swoją skrzynkę pocztową.

  • BLIK:

Prosty, nowoczesny i szybki sposób na opłacenie zamówienia. Jeśli posiadasz opcję płąceni BLIK-iem, z łatwością wygenerujesz kod do płatności i po chwili będziesz mógł zatwierdzić tranzakcję.

  • Tradycyjny przelew bankowy:

Podobnie jak wyżej, ale wszystkie dane musisz wpisać ręcznie (wszystkie potrzebne dane otrzymasz w mejlu po złożeniu zamówienia). Zanim zabierzemy się do realizacji zamówienia musimy jednak poczekać aż Twoje pieniądze dotrą do nas na konto (co czasem może potrwać dłuższy czas). Poniżej znajdziesz dane potrzebne do przelewu:

ODBIORCA: Natural Born Runners
NUMER KONTA: 59 1940 1076 3137 3122 0000 0000 (bank Credit Agricole)

  • Płatność przy odbiorze:

Zamawiasz towar, a za przesyłkę zapłacisz dopiero, gdy będziesz odbierał ją od kuriera lub płacąc kartą w terminalu płatnicznym w Paczkomacie.

  • Płatność przy odbiorze osobistym:

Jeśli mieszkasz w Poznaniu (lub jesteś przejazdem w tym mieście) to serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego! Możesz tam odebrać zamówioną przesyłkę (sprzęt możesz przymierzyć na miejscu i dokonać ewentualnej korekty rozmiaru) lub kupić coś na miejscu. Szczegóły nt. lokalizacji znajdziesz w tym miejscu.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA



Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez wybranego przewoźnika. Przy każdym produkcie znajduje się czytelna informacja o czasie wysyłki. Zamówienia złożone do godziny 13:00 na towar, który posiadamy w naszym magazynie, wysyłamy tego samego dnia (zamówienie musi być opłacone szybkim przelewem, BLIK-iem lub z formą płatności za pobraniem). Nieco dłużej trzeba poczekać na wysyłkę towarów, które najpierw musimy sprowadzić od zewnętrznego dostawcy (informacja o czasie znajduje się na karcie wybranego produktu).


KOSZTY WYSYŁKI




Wartość: Sposób wysyłki: Sposób płatności: Koszt:
Poniżej 250 PLN Paczkomat
Przelew, BLIK 12,99 PLN
  Paczkomat - paczka w weekend
Przelew, BLIK 17,98 PLN
  Kurier DPD
Przelew, BLIK 16,99 PLN
  Kurier DPD
Pobranie 16,99 PLN
  Paczkomaty 
Pobranie 14,99 PLN
  Paczkomaty - paczka w weekend 
Pobranie 19,98 PLN
Powyżej 250 PLN Kurier DPD / Paczkomat  Przelew, BLIK GRATIS!
  Paczkomat - paczka w weekend Przelew, BLIK 4,99 PLN
  Kurier DPD
Przy odbiorze 14,99 PLN
  Paczkomaty
Przy odbiorze 14,99 PLN
  Paczkomaty - paczka w weekend
Przy odbiorze 19,98 PLN

DARMOWA WYSYŁKA [OD 250 ZŁ]



Wszystkie opłacone zamówienia o wartości minimum 250 zł dostarczamy bez dodatkowych kosztów. Darmowa dostawa obowiązuje przy wysyłkach kurierem DPD oraz Paczkomatami i nie dotyczy zamówień za pobraniem oraz zamówień "Paczka w weekend"

Darmowa dostawa od 250zł

ODBIÓR OSOBISTY [POZNAŃ]



Jeśli mieszkasz w Poznaniu (lub jesteś przejazdem w tym mieście) to serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego! Możesz tam odebrać zamówioną przesyłkę (sprzęt możesz przymierzyć na miejscu i dokonać ewentualnej korekty rozmiaru) lub dokupić coś na miejscu.

GODZINY OTWARCIA:
Pn: 11:00 - 19:00
Wt: 09:00 - 19:00
Śr: 11:00 - 19:00
Cz: 11:00 - 19:00
Pt: 09:00 - 19:00
So: 10:00 - 15:00
Ni: nieczynne


[DARMOWA] WYMIANA TOWARU



Możesz wymienić zakupiony towar w ciągu 30 dni od chwili otrzymania przesyłki. Najłatwiejszym sposobem jest skorzystania z naszego automatycznego systemu do realizacji wymian. Przejdź na specjalną podstronę oraz podaj wszystkie potrzebne dane. Będziesz mógł tam wybrać, które produkty chcesz wymienić (formalnie wymiana to zwrot jednego produktu i wysyłka nowego zamówienia - dlatego wybierz produkt do zwrotu i w uwagach napisz na jaki rozmiar / model będzie wymiana) oraz pobrać darmową etykietę nadawczą na Paczkomat (opcję darmowej wymiany oferujemy tylko przy skorzystaniu z Paczkomatu).

Jeśli chciałbyś odesłać paczkę w inny sposób niż Paczkomatem wyślij ją proszę na poniższy adres (Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

W razie problemów i niejasności prosimy o kontakt (email: poczta@natural-born-runners.pl lub tel: 730920380

Natural Born Runners
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań


ZWROTY I REKLAMACJE



  • Zwroty:

Kupując sprzęt w Natural Born Runners masz aż 30 dni na dokonanie ewentualnego zwrotu. Najłatwiejszym sposobem, aby to zrobić jest skorzystanie z naszego automatycznego systemu do realizacji zwrotów. Przejdź na specjalną podstronę oraz podaj wszystkie potrzebne dane (znajdziesz tam również formularz odstąpienia od umowy). Będziesz mógł tam wybrać, które produkty chcesz zwrócić oraz pobrać darmową etykietę nadawczą na Paczkomat (opcję darmowego zwrotu oferujemy tylko przy skorzystaniu z Paczkomatu).

Jeśli chciałbyś odesłać produkty w inny sposób niż Paczkomatem wyślij przesyłkę na poniższy adres (Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

W razie problemów i niejasności prosimy o kontakt (email: poczta@natural-born-runners.pl lub tel: 730920380

Natural Born Runners
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań

  • Reklamacje:

W przypadku reklamacji również zachęcamy do skorzystania z zautomatyzowanego procesu, który poprowadzi Cię krok po kroku przez całą procedurę. Przejdź na specjalną podstronę, na której będziesz mógł wybrać produkt, który chcesz zareklamować, załączyć zdjęcia, dodać opis problematycznej sytuacji oraz pobrać darmową etykietę nadawczą na Paczkomat (opcję darmowej wysyłki oferujemy tylko przy skorzystaniu z Paczkomatu - aby pojawiła się możliwość pobrania etykiety musimy najpierw zatwierdzić reklamację. Zostaniesz o tym poinformowany za pomocą wiadomości e-mail). W ciągu maksymalnie 14 dni dostaniesz informacje zwrotną na temat finalnej decyzji (staramy się jednak przyspieszyć ten proces!).

Jeśli chciałbyś odesłać reklamowany sprzęt w inny sposób niż Paczkomatem wyślij przesyłkę na poniższy adres (Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

W razie problemów i niejasności prosimy o kontakt (email: poczta@natural-born-runners.pl lub tel: 730920380

Pamiętaj, aby odsłane do reklamcji obuwie było czyste i suche. 

Natural Born Runners
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań

Podziel się swoim komentarzem z innymi

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij