ilość znalezionych towarów: 5

Agisko

    Agisko

    Agisko pojawiło się w Polsce w 2011 roku. Sportowcy poszukiwali produktów, które przede wszystkim wyróżniają się praktycznością i skutecznością. Sportowiec, który trenuje często dwa lub trzy razy dziennie musi szczególnie dobierać produkty do swoich potrzeb. Poza tym potrzebna była marka, która sprawdzi się w warunkach „bojowych”, produktów, które będą się łatwo otwierały, tak aby nie utrudniać ich podaży w trakcie bądź przed wysiłkiem; nie będą powodowały problemów z układem trawiennym, będą spełniały swoje podstawowe funkcje - czyli po prostu działały i były bezpieczne dla zawodnika (nie będą zanieczyszczone).

    Produkty Agisko spełniały wszystkie z powyższych punktów, dlatego też czołowi zawodnicy kadr narodowych zaczęli je sprawdzać. Po pozytywnych opiniach lekarzy medycyny sportowej, oraz po licznych próbach z zawodnikami marka została wprowadzona na rynek. Z czasem również amatorzy docenili naturalne produkty Agisko. Dostrzegli w nich ciekawą alternatywę dla produktów, które w swoim składzie miały wiele sztucznych dodatków. Amatorzy (którzy najczęściej są nimi tylko z nazwy, gdyż często trenują jak wyczynowcy) docenili również praktyczność produktów: To, że mogą przyjąć mniej żeli a czerpać z nich więcej energii, dzięki czemu oszczędzali znacząco żołądek.

    Mogli napić się napoju izotonicznego, bez barwników, cukru, konserwantów, który był łagodną alternatywą dla konkurentów (ciekawym jest to, że najczęściej izotonik kojarzy nam się z napojem w kolorze „borygo”) oraz spróbować batona, którego można było zjeść podczas wysiłku. Lokalna włoska firma Agisko w niedługim czasie stała się rozpoznawalna zarówno wśród biegaczy amatorów, jak i wyczynowców jako marka produktów „technicznych”, sprawdzających się podczas wysiłku fizycznego.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel